Eberroni maailm kasutab täiendusena tavapärastele D&D 3.5 reeglitele erilist Action Point'ide mehhanismi. AP-d ilmusid esimest korda, enne Eberroni tulekut, raamatus Unearthed Arcana. Sääl öeldi järgmist (osa sellest raamatust anti OGL-i all tasuta kasutamiseks):
Action points give character the means to affect game play in significant ways, by improving important rolls or unlocking special abilities. Each character has a limited number of action points, and once an action point is spent, it is gone for good.Eberronis on AP-de kasutamise võimalusi veelgi suurendatud:
In Eberron, action points have additional uses beyond just adding to a die roll; these additional uses are generally more interesting than just "Woo hoo! +3 to my Climb check!" The goal is indeed to allow characters to push themselves to perform beyond their usual limitations in particularly challenging situations. This reflects the idea that even low-level PCs are remarkable individuals with the potential to be the great heroes of the world, and they can perform feats beyond the capabilities of typical NPCs.Lühidalt toimivad Eberronis AP-d järgmiselt. Igal mängija tegelasel on 5 AP-d + 1 AP 2 leveli kohta. NPC-del tavaliselt AP-sid pole, kuid võib olla. Nii on esimese leveli tegelastel kõikidel 6 AP-d. AP-dega saab:
- lisada d20 viskele peale viske tegemist ja enne edu või ebaedu väljaselgumist 1d6. iga seitsme leveli kohta lisandub "parandavale" viskele lisaks 1d6. Nii on 15. leveli tegelasel võimalik lisada d20 viskele 3d6, parandades hüppeliselt oma edušansse;
- kasutada lisaks ühe korra bardi muusikat, barbari raevu, paladini kurjusele-lajatamist, ebasurnute pööramist või druiidi kujumuutmisoskust (selleks kulub 2 AP-d);
- artifiits saab ühe raundi jooksul valmistada infusiooni, mille valmistamine muidu vältaks kauem;
- stabiliseerida "surma uksel hõljuv" (pilditu) karakter.
No comments:
Post a Comment