Ebasurnutelt kõvasti rappida saanud seltskond pageb Vanguardi kantsist, Lachlan lohistab Blade'i, kes on kõige kriitilisemas olukorras, kuid ka ülejäänud seisavad vaevu jalgadel. Jõutakse hobusteni, peale mõnd üksikut kerge-ravitsemist ja Borlanderi vahelduseks edukaid ravimiskatseid näeb Blade küll parem välja, kuid silmi ei ava. Seltsilised vajuvad haavadest roidunult magama.
Järgmised kaks päeva pühendatakse tervendamisele ja puhkamisele. Tervis tuleb mühinal ning ülejärgmise päeva hommikul on seltsilised jalgel ning hakkamas nagu mehed muiste. Otsustatakse kiiresti, et viimastele ebasurnutele tuleb lõpp peale teha ning ega saa ju sõjasaakigi vedelema jätta. Tehakse vajalikud ettevalmistused, luuakse sõjaplaan ning tõtatakse taas kantsi kallale.
Lossiõuel võtavad seiklejaid vastu maas istuv orkizombi ning eelmisel rünnakul saatanlikult osavalt vastupanu osutanud kõhistav luukere. Kõhistaja on mingi arusaamatu, aga selgelt kuratliku plaani raames müürile üles seadnud kõik viskodad, nii et nende otsad päikese käes kaugele helgivad. Müürile on laotud ka kivid, kilbid, ning muud relvad.
Sikomor lööb ebasurnuvaenuga loitsitud saua abil zombile tohutu obaduse, mis põrmustab niigi Blade'i poolt peatuks löödud ebasurnu täielikult ning kõhistav luukere langeb üllataval kombel juba Maryo esimesest löögist. Viimasest korrast ellujäänud mürgiaämblikud leitakse Revenandi skeptri peal uimaselt ringi liikumas.
Koos tehakse õu sõjasaagist puhtaks. Üks põnevamaid esemeid on loomulikult revenanti äraraiutud käes olnud skepter, mille Lachlan vajaliku loitsu abil kiiresti tuvastab kui Ämblikutaltsutaja (sõbrastab 4HD ämblikke, meelitab neid lähedale ning tekitab kõikide heade vastu kasutatuna ekstra 1d6 jagu vigastusi). Koos loodetakse see Suurturul kõva raha eest maha müüa.
Peale pisukest ringivaatamist leitakse, et keset lossiõue asunud augu põhjast vaatab vastu puit ja metall. Tegu näib olevat rautatud plankudega. Vajalikud abinõud võetakse kasutusele ning varsti asubki Blade suurema kivimüraka abile toetudes planku auku lõhkuma. Töö on väsitav, kuid peale pooltteist tundi on auk piisavalt suur, et sealt läbi pääseks. Heites pilgu allapoole, avastab vapper augulõhkuja alt oma hämmastuseks redeli. Kratsinud veidi hämmeldunult pead, pühib ta plangu äärtest veel veidi liiva eemale ning leiab, et on lõhkunud augu täiesti töötavasse, lukustamata luuki, mis avaneb esimese tõmbe peale imekergelt. Punastades ronib Blade esimesena redelit mööda alla. Nähes, et tegu on käiguga maa alla, otsustavad seiklejad enne alla minekut veel ühe päeva puhata. Ööbitakse kenas majas kindlusevaremete kõrval. Majakesest leitakse ka kausitäis küpsiseid ja veini. Otsustatakse võlusüdame vili Maryole anda, ning teiste vesiste pilkude all pistabki poolhaldjas kergelt kärbunud, kuid meeldivat lõhna levitava vilja pintslisse. Vili maitseb tugevalt vaarika ja piparmündi järele.
28 augusti hommikul rännatakse maa all ning avastatakse väga avar käik või saal paljude kõrvalruumidega. Ükshaaval uuritakse need kõik läbi ning ühest leitakseg suurte tünnide vahelt suur sajajalgne, kellele Blade peale väikest rüselust Lachlani ja Maryo kaasabil lõpu teeb. Maryo avastab ka veinikeldri segipekstud veinipudelitega, mille vahel siiski ka terveid pudeleid näib leiduvat.
Ühest toast tuleb välja vägagi huvitav leid, mis tasub kindlasti tuleviku tarvis kõrva taha panna - keegi on siin ehitanud hiiglaslikku luukere-tapamasinat, mis näib koosnevat pooleldi luudest, pooleldi metallist. Sellise eluka teele jääda ei soovi seiklejatest keegi.
Avastatakse salakäik ning otsustakse edasi liikuda - seiklejate südames põleb lootus, et ehk tuleb mõnest järgnevast ruumist midagi väärtuslikumat välja. Lootus ei õigusta end, koperdatakse hoopis kongi kinni pandud 4 ghuuli otsa. Ghuulide trellitatud ruum asub kõrvalkäigus, mille avaust varjab mullaga sarnanev krobeline riidetükk. Seiklejad alustavad ghuulide vastu rünnakut trellide vahelt - Blade loobib viskeodasid ning Borlander laseb nooli, kuid noormehel on taas kord näpud otsekui võist ning kriitilisel hetkel katkeb veel ka vibunöör. Blade on sunnitud asuma mõõgaga lähivõitlusse, kuid ghuulid kasutavad kohe olukorda ära ning üks neist tõmbab Blade'i vastu trelle, ning hammustab teda halvavalt! Halvatud Blade saab valusalt (kuigi see valu jääb tal tundmata) hammustada ja küünistada, enne kui Maryol õnnestub ta trellidest eemale sikutada. Sikomor laseb oma võluväega vilutatud relval taas langeda ning tabab eriti oskuslikult üht ghuulidest, kes vajub teadvusetult pikali. Kuid just siis lendab eest kongiuks, mida ghuulid seni edutult lahti olid lõhkuda proovinud!
Seiklejate närvid pannakse tuliselt proovile, kui ghuulid kongist kolmekesi välja sööstavad! Sikomor, Maryo ning Borlander võtavad rünnaku vastu. Borlander on vibule nööri peale saanud ning sedakorda soosib teda lahinguõnn, kui ta ühe ründajatest kahe vägeva lasuga põrandale langetab. Sikomor teeb tubli löögi, ning Maryo lõpetab tema töö teise ghuuli kallal, kelle sisikond saadetakse samuti mööda põrandapragusid laiali valguma. Seiklejad tunnevad end kaunis enesekindlatena, nende ees on veel üksainus ghuul, kelle viimane ebaelumärke näitav seltsiline vedeleb teadvusetult kongis.
Kuid lahinguõnn pöördub taas ebasurnute kasuks, kui ka Maryo ghuuli hammustusest halvatuna põrandale langeb! Halvatud Maryo saab küünistada. Olukord tundub tume, ent Sikomori silmad löövad lahinguihas lausa lõkendama - otse ebainimliku väega virutab tema loitsitud relv Maryot järanud ghuuli surnuks - kui teadvusetu ghuul taas silmad avab ning teda mõni sekund hiljem ründab, saab ka tema Sikomorilt surmava löögi!
Blade ning Maryo tõusevad mõne minuti järel jalule. Koos otsitakse ghuulide kong läbi, ent leitakse vaid paar surnukeha, üks neist juba kahtlaselt ghuuli moodi välja nägemas. Varandust kuid ei pennigi eest. Ei jää seiklejatel üle muud, kui oma halba õnne needa ning loota, et ehk pole käigud veel kõiki oma saladusi avaldanud. Lachlan, kes kogu selle aja on võitlust välimisest käigust pealt kuulanud ja aega ajalt ka käiku sisse piilunud, märgib: "Mulle need ebasurnud ei meeldi."
EXP:
KÕIGILE: 150XP
Blade&Lachlan: +30XP (mitme tegelase juhtimise eest)
Blade: +20XP (ideed)
Maryo: +10XP
Blade, Lachlan, Maryo: +40XP (toit)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment