Wednesday, June 17, 2009

Uus algus: mai 1037

Möödunud on ligi kaks aastat surmapäevaks nimetatud päevast, mil pea kõik Eberroni Hoidjate salaühingu juhid üheaegselt mõrvati.

Salaühingu keskusena on aga siiski alles Zilargos, gnoomide kuningriigis asuv Goblinite Rehabiliteerimise Küla (uue nimega Baas), mida pikka aega juhtis suur võlur ja salaühingu üks vähestest ellujäänud juhtidest, hiiglakasvu gnoom Zindin.

6 kuud tagasi saatis küla juht, Zindin seltskonna rändureid (Blade, Blacklight & Thuuldir) õhulaevaga ära tooma päikesekeppi, möödunud maailmasõjast pärit päkapikelossi alles jäänud viimsepäevarelva. Viimane info rändureilt oli maagiline sõnum, milles teatati, et relv on kätte saadud. Pärast seda pole ränduritest midagi kuulda olnud.

Mõni aeg hiljem ründas rehabilitatsiooniküla väeüksus kungriigi lippude all võitlevaid gnoome, kellest jõudusid ühendades siiski võitu saadi. Selgus, et tegu oli puppeteeride ehk telepaatiliste nälkjaparasiitide meelevalla all olevate gnoomidega. Puppeteerid ehk nukuisandad võisid olla nii surmapäeva tragöödia kui ka mitmete teiste maailmapoliitiliste suurmahhinatsioonide taga.

Zindin teatas uurimuse tulemusest Zilargo riiklikule salaluurele (commonikeelse nimetusega "The Trust"), ning peatselt korraldati terves gnoomide kuningriigis saunanädal. Edasi oli juba lihtne kehale kinnituvaid parasiite välja peilida ja kätte saada.

Selle tasuks kingiti Zindinile lähedal asuvas mäes olev poolik kindlus, ning kogu küla kolis sinna, asudes kindlust utoopiliseks rehabilitatsioonilossiks ümber ehitama. Lossi uueks nimeks sai Baas. Peatselt pärast seda läks Zindin mingite teise maailma liitlastega taevasesse sfääri nõu pidama, kuid pole sealt senini naasenud.

Baasi on jäänud juhtima kolmest goblinist koosnev nõukogu. Neile oli teada, et surmapäevast jäi tõenäoliselt puutumatuks ka üks Valenari kunigriigis asuv salaühingu juht, haldjakaupmees Vonna. Ootamatult saabus Vonnalt maagiline sõnum, et ta on avastanud põhjuse, mis võib olla maailma hiljutiste probleemide taga. Nimelt Illithiidide kindlus! Sõnumiga saadeti kindluse skemaatiline plaan ning kutse Valenari.

Goblinite nõukogu otsustas salaühingusse kutsuda ja tööle võtta uue grupi operatiivteenistujaid, kes võtaksid Vonnaga ühendust ning tegeleksid ka avastatud Illithiididega. Välja valiti seltskond osavaid seiklejaid, keda salaühing oli juba varem tähele pannud.

Merc - sõjakstaotust (commoni keeles warforged) võitleja.
Adhirm - (meessoost) haldjast varitseja, osavnäpp ning muukija. Ülimalt spetsiifiliste sotsiaalsete võimetega.
Estragon - mõnusa ellusuhtumisega ning tark ja õiglane kääbikpreester, kes on paberitega õde ja põhikutsumuselt kanoonilise õiguse asjatundja, erihuvidega vahekordade õigusliku regulatsiooni vastu (rules of engagement).

Kõikidele väljavalitutele saadeti peen kutse Baasi ning reisiraha.

Tolmust teed mööda läbi gnoomide maa Baasi sõitev Estragon sai tuttavaks ühe ontliku näo, moe ja teoga gnoomipreiliga. Ettenägeliku ja hoolsa kääbikuisandana palkas ta tolle endale kokaks ja reisiabiliseks. Rändurid kohtusid Baasis, pidasid koosoleku goblinite nõukoguga (nõukogusse kuulumist märgib, nagu agendid nüüd teavad, tumesinise öösärgi kandmine, erinevalt helesinisest öösärgist, mida kannavad Baasi ülejäänud goblinid). Sel ajal, kuni reisilistele teekonnaks provianti ja varustust valmis seati, käisid nad kahe Baasi elaniku, rehabiliteeritud ogrega saunas ning aitasid ka lossi ehitada. Iga seiklejale anti ettemaksuna 1000 kulda. Sejärel võeti suund ookeanile, et laevaga Valenari sõita. Tee mereni läbiti lodjaga mööda jõge. sõites Adhirm võrgutas lühikese teekonna vältel üheööseiklusena lodjal teeniva gnoomist laevapoisi ja sai lahkumiskingitusena kahekümne jala pikkuse siidiköie ning gnoomi aadressi.

Ookeanilaeval nimega "Kraken" olid järgnevad sõitjad:
laevakapten Thal ja tema pootsman Ria (kapteni kihlatu), madrused: 6 gnoomi, 5 haldjat ja 1 kääbikuvanamutist laevakokk. Neile lisaks hõbedat täis kirstudega Valenari tagasi pöörduv kaupmees Anniar ning tema ihukaitsja Elea.

Laevamüsteerium

Reisi vältel jäävad mitmed gnoomidest madrused hoolimata oma madrusehobist justkui merehaigeks ning muutuvad kahvatuks ja napisõnaliseks. Reisijad koorivad ühe neist Estragoni käsuloitsu väel paljaks ja avastavad nende ihus kahtlased lõike- või torkehaavad. Teisel katsel, kui uuritakse järgmist gnoomi, satub too paanikasse. Appikarjete peale tõttab juurde haldajast madrus, kes gnoomi kinni katab ning juhtunust kaptenile teatab.
Adhirm langeb kaupmehe ihukaitsja Elea, kes salamisi vampiir on, nõiduse ohvriks. Tõde teadmata lähevad kapten, pootsman ja rändurid Eleat küsitlema, arvates, et mees võib olla Nukumeistrite mõju all.

Samal ajal jõuab laevani merehädaline Stamina Longhorn, Estragoni vana sõber. Ta vedeleb porgandpaljalt parvel, millel on peale tema vaid kauss ja peen soomusrüü. Stamina mäletab uduselt sadamakõrtsis joomist ja kogu oma vara peale mängimist, mille tulemusena ta kaotas kõik, kuid võitis mithrilist soomusrüü. Meeles on ka hägune mälestus laevast, millele ta justkui ennast tööle lunis. Laevale ronides algab aga parajasti võitlus Vampiir Elea ja seiklejate vahel, ning laevatekil olevad madrused tormavad hädakutse peale relvi haarama. Stamina jookseb gnoomidega kaasa, kuid avastab, et nende relvad on pisikesed nagu mänguasjad. Ta haarab endale kätte harpuuni. All saadakse vampiiriks osutunud Eleast üllatavalt kiiresti jagu, kuid pahalane muudab ennast verevaks aurupilveks ning hakkab laevalaudade pragude vahelt minema imbuma. Tema ebasurnueluküünla kustutavad siiski lõplikult Adhirmi täpselt sihitud maagilised viskenoad.
Vampiiri varanduse hulgast leitakse 12 potsikutäit tervendavat salvi, mida ta tõenäoliselt oma ohvrite hammustusjälgede määris. Samuti jäi temast järgi väike hunnik hehteid ning kaks elekriga laetud ning paralüüsi põhjustavat pottgranaati.
Seiklejad ei jõua aga veel hingegi tõmmata, kui avastavad silmapiirilt kiiresti läheneva musta lipuga laeva...






No comments: