Thursday, December 27, 2007

XVII: La rèsistance

Rong teeb oma esimese peatuse Fort Lighti nimelise väikelinnuse juures, mis on värskelt Thrane ja Darguuni poolt Brelandi käest vallutatud.. Blade ja Blacklight ei viitsi kaupmehega turule minna ja jäävad rongi juurde. Peagi haagitakse rongile juurde üks vagun, mis näib olevat kiiresti konverteeritud vangide vedamiseks. Vagunis näib olevat umbes 10 Brelandi päritolu vangi, keda valvavad 4 hobgoblinitest valvurit. Sõbrad otsustavad vangidelt infot hankida ja Blacklight juhib valvur-hobgoblini tähelepanu kõrvale, samal ajal kui Blade vange küsitleb. Kumbki ei saavuta oma ettevõtmises mingit arvestatavat edu, uusi infokilde ei lisandu.

Järgmine peatus on Swordkeepis. Vestluses õllemüüjaga selgitab Blade välja, et Swordkeepis peatub orkide eliitväeosa. Rong sõidab edasi, jõudes südaööks Hatherilli. Väsinud seiklejad ei viitsi vagunist lahkuda ning norskavad edasi, kuni neid äratab ebameeldivalt vali koputus uksele, misjärel avatakse kupeeuks. Ukse taga seisab kaks kaupmehe sõjakstaotut ja mingi väike tundmatu tegelane mustas ürbis, kes süüdistavad ehmunud seiklejaid oma kaaslase mürgitamises ning nõuavad, et Blade ning Blacklight oma relvad maha maha paneksid ning nendega kaasa tuleksid.

Sellistest ultimaatumitest aga ei taha rännukaaslased kuuldagi, ning peatselt haaratakse relvad kätte. Sõjakstaotud ründavad esimestena, üks neist suudab Blade'i haavata, kuid Blacklight vastab vihase ketisoologa, tõmmates kurjami põrandale pikali ning sooritades kriitilise löögi, mille tagajärjel sõjakstaotu pea plahvatab. Teine sõjakstaotu hakkab vihase rünnaku tagajärel kobistama ning pillab ebaõnnestunud rünnaku tagajärjel oma kilbi sootuks. Ka kuju mustas lööb lahingusse sekka, kuid tal ei õnnestu kedagi tabada. Peatselt jääb ka teine sõjakstaotu liikumatult lamama. Seistes silmitsi kahe vihase sõdalasega, proovib tundmatu pahalane pageda, saades siiski enne ohutusse kaugusesse jõudmist riivava löögi Blade'ilt. Rabelemise käigus langeb tema näokate ning paljastub goblini nägu.

Eberroni kandjad tormavad talle järele, ning jõudes vagunist välja, näevad, et viimane on ronimas vagunikatusele. Blade sooritab löögi, kuid ei taba taas. Blacklightil aga õnnestub kenasti oma kett kurjami jala ümber mässida ning ta hooga redelilt alla sikutada. Kurjam tabab kukkudes Blade'i nagu halb pilge, lüües talle muhu pähe, enne kui vagunite alla veereb ja seiklejate meelehärmiks on pimedusest kuulda kaugenevat valukarjet, mis märgib, et lurjus jäi ellu. Sitta kah, mõeldakse omavahel, ning siis minnakse kaupmehe käest aru pärima.

Kaupmehe uks on aga odaga blokeeritud. Märgid viitavad sellele, et kaupmees võib samamoodi ohver olla. Tuppa tungides selgitataksegi kiiresti välja, et just nii ongi. Kaupmees tõttab sõjakstaotutelt selgitusi küsima, viimased aga ei oska oma käitumist selgitada, rääkides sellest, kuidas võõral oli olnud väike, armas ja rääkiv hammasratas, mis endast lihtsalt väga usaldusväärse mulje oli jätnud. Siin oli vast mingi maagia mängus, arvab kaupmees ise.

Koos otsitakse läbi võõra kupee, mis oli otse seiklejate oma vastas. Ruumist laest leitakse peidus kükitav musta värvi koerasuurune konn, kes kohe ka manalateele saadetakse.

Järgmisel hommikul jõutakse suuremasse linna Crossotisse. Esimene asi reisikaaslaste meelel viib nad otseteed bordelli "Kepslev haldjas" , kus Blacklight pakub müüa kalleid kangaid, mida ta Marketplace'ist alates kaasas on kandnud. Bordelli madaam ei taha vedu võtta, kuid siis argumenteerib Blade kangaostuvajadust nii sõnaosavalt, et madaam ostab hea meelega 750 GP eest kõik kangarullid ja pakub kauba peale veel assortii lõbutüdrukuid, kelle hulgast seiklejad endale üheks ööks kaaslase võivad valida. Valik (valiku hulgas on ka liikumatult lebav naine, kelle Charisma on 1!) on siiski keeruline, kuid lõpuks otsustavad kaaslased mõlemad ühe ja sama haldjaneiu kasuks. Blade peatub mõttes oma eelmise öö kasinal lahinguosavusel, krimpsutab kulmu ja lubab Blacklightile eesõiguse. Blacklight saabub peatselt tagasi väga rahuloleva ilmega, mis sest, et mees näeb välja sama higine ja väsinud nagu oleks ta hobusega võidu jooksnud. Blade siirdub ka üles oma osa järele, enesekindlusest pakatamas. Siis aga tabab teda taaskord õel saatus, kui tema etteaste crit failib :P

Peale seda ettevõtmist siirduvad üks rahuloleva ja üks mitte eriti rahuloleva näoga seikleja küla peale infot koguma. Räägitakse lähemalt Aotosti, Silver flame'i templariga, kes seletab Thrane'is tekkinud ususkisma tagamaid ning ka kohalikke olusid. Mõnevõrra targematena võtavad kaaslased kõrtsis toa ning teevad õhtul aega parajaks väikese infotraalimisega. Ilmneb, et küla läheudses on vangilaager ja orjaturg, soos aga "soopoiste vabadusliikumine". Ja et goblinitel on mingi sõja eesmärgiga kasutatav hiigelelukas. Õnneliku juhuse läbi leitakse kõrtsust ka soopoiste liikumise juht, Sato. Seiklejates küpseb plaan vangid laagrist vabastada, kuid Satol pole neile kahjuks selliseid uudiseid, mida seiklejad ootasid - soopoisse on alles veel vaid kümne ringis, samas kui linna peal on oma 100 goblinit ja 20 hobgoblinit.

Agara mõttetegevuse tagajärjel jõutakse plaanini kasutada vangilaagris viibivat umbes 250-t vangi, kes on suures osas endised Brelandi sõdurid, goblinite vastu. Nüüd peab veel vaid kusagilt neile relvad hankima.

No comments: